• Webs Municipals  

Inici Notícies Detenen tres persones acusades de fer dinou robatoris amb força a Amposta i Sant Carles de la Ràpita

Detenen tres persones acusades de fer dinou robatoris amb força a Amposta i Sant Carles de la Ràpita

El primer delicte es va cometre l’1 de gener d’aquest any i el darrer, el 6 de setembre

publicat el 14/10/2013


Els Mossos d’Esquadra van detenir el 2 d’octubre tres persones, dos homes i una dona, acusades de fer dinou robatoris amb força a Amposta i Sant Carles de la Ràpita (Montsià). El primer delicte que se’ls imputa es va cometre l’1 de gener d’enguany, mentre que el darrer es va portar a terme el 6 de setembre. Segons la informació policial, els detinguts entraven a domicilis forçant el pany de la porta mitjançant eines especials amb les quals extreien el bombí i s’emportaven joies, diners, petits aparells electrònics i altres objecte de valor. Durant els escorcolls efectuats als domicilis dels arrestats, els agents van recuperar diversos objectes sostrets.

De la investigació policial, es desprèn que els detinguts es desplaçaven fins a Amposta i Sant Carles de la Ràpita en vehicles adquirits expressament per cometre els delictes, i que els robatoris es feien durant el matí, aprofitant que als domicilis no hi havia ningú. 

Els arrestats són un home de 29 anys, de nacionalitat colombiana i veí de Reus; un home de 26 anys, de nacionalitat mexicana; i una dona de 24 anys i de nacionalitat colombiana. Els dos darrers són veïns de Tarragona. 

Els dos homes tenen antecedents policials per fets similars i un d’ells utilitzava una identitat falsa en el moment de la detenció. El jutge ha decretat la llibertat amb càrrecs de tots tres. 

AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de les notíciesRSS de les notícies