L’àrea de Serveis Socials i la Policia Local, en coordinació amb les entitats Creu Roja, Càritas i Siloé activen un dispositiu especial per ajudar les persones sense llar i les famílies que no disposen de recursos per fer front a l’onada de fred.
publicat el 08/01/2021
Davant l’onada de fred d’aquest principi de gener, l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Amposta i la Policia Local, en coordinar amb les entitats socials Creu Roja, Càritas i Siloé, han activat un dispositiu especial per ajudar a les persones sense llar i les famílies que no disposen de recursos per fer front a aquesta onada de fred. El dispositiu preveu les següents qüestions:
La policia local intensifica el patrullatge per detectar persones vulnerables.
L’equip de Serveis Socials fa el seguiment de les famílies més vulnerables i activarà els dispositius de pobresa energètica.
Les entitats posen a disposició els seus recursos per facilitar espais de pernoctació amb servei de dutxa, calefacció i menjar calent.
Càritas, Creu Roja i Siloé facilitaran mantes, roba d’hivern, productes de neteja i menjar.
AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies