• Webs Municipals  

Inici Notícies Amposta rebra més de 150.000 euros per arrajanr els camins malmesos pel temporal del 2015

Amposta rebra més de 150.000 euros per arrajanr els camins malmesos pel temporal del 2015

publicat el 04/08/2016

  

El Ministeri d’Hicenda i Administracions Públiques subvencionarà a l’Ajuntment d’Amposta amb 154.000 euros per els danys soferts en diferents camins del terme  municipal d’Ampota  con una de les zones més afectades per els temporals del gener i febrer del 2015.

El camins que s’arranjaran  seran el de Collades, Mas d’en Civill, Mas d’en Carrasca, el camí vell de Masdenverge, el camí de Pins i del camí de Mas d’Anguila.

 Altres municipis afectats pel temporal foren Santa Bàrbara, Paüls o el Pinell de Brai Amposta Ràdio > Notícies > Amposta rebra més de 150.000 euros per arrajanr els camins malmesos  pel temporal del 2015    


AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de les notíciesRSS de les notícies