publicat el 23/04/2026

🌹📖 Sant Jordi no és només una diada, és una manera de ser.
Avui, 23 d’abril de 2026, ens despertem amb l’olor de rosa i els colors dels llibres que omplen els nostres carrers.
Des de la 87.8 de la FM, volem recordar que, en un món de presses i impactes ràpids, llegir és gairebé un acte de resistència.
✨ Per què celebrem la cultura?
Perquè llegir ens permet parar i escoltar en veu alta, entrant en vides i mons que no són els nostres.
Perquè un llibre ens demana temps, silenci i compromís, i a canvi ens regala profunditat.
Perquè la cultura ens fa dubtar i ens ensenya que hi ha més d’una veritat.
Sant Jordi és l’oportunitat de recordar que el coneixement no és individual, sinó col·lectiu.
Sortim al carrer, compartim històries i fem el millor regal possible: parar, mirar, llegir i pensar per entendre una mica millor el món i els qui ens envolten.
Bon dia de Sant Jordi des d’Amposta Ràdio! 🌹📚
#SantJordi2026 #AmpostaRàdio #Cultura #LlegirÉsResistir #Amposta #TerresDeLEbre #LlibresIRoses #SantJordi #ResistènciaCultural
AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies