• Webs Municipals  

Inici Vídeos Per què estem tots tan cansats? La Ciutat en Construcció amb Jordi Galo

Per què estem tots tan cansats? La Ciutat en Construcció amb Jordi Galo

publicat el 13/11/2025

Per què estem tots tan cansats? La Ciutat en Construcció amb Jordi Galo

Avui parlem d’un cansament que tots coneixem… però que gairebé ningú s’atreveix a dir en veu alta. No és el cansament de dormir poc o de tenir molta feina. És aquell cansament profund, el que et buida per dins mentre el món et demana cada dia que siguis més ràpid, més productiu, més present.

Vivim enganxats al mòbil, a l’actualitat, a les presses. Ens despertem amb notificacions i anem a dormir amb pantalles. I entre mig, el que no fem mai és aturar-nos.

Ens hem acostumat tant a viure cansats que ja ens sembla normal. Però no ho és.
És un símptoma d’un sistema que vol que produïm, però no que vivim; que vol que estiguem actius, però no que pensem.

A l’editorial d’avui, Jordi Galo ens recorda una cosa tan simple com revolucionària:
🛑 Descansar no és rendir-se. És resistir.
És cuidar-te, recuperar-te, i sobretot, tornar a posar sentit al que fas.

Perquè la vida no és una cursa.
I a vegades, l’única manera d’avançar és… parar.

📻 Escolta l’editorial completa a La Ciutat en Construcció a Amposta Ràdio.

AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de les notíciesRSS de les notícies