Les persones que necessitin assessorament per tramitar l’ajut poden dirigir-se a la regidora d’Atenció a la Ciutadania, Núria Pla, que els assessorarà durant tot el procés
publicat el 29/07/2022
Fins al 30 de setembre es poden sol·licitar els ajuts dirigits a les persones perceptores de prestacions baixes i a les famílies que percebin prestacions no contributives amb fills a càrrec. Coneguts com a ajuts a les rendes baixes, les poden sol·licitar totes aquelles persones que faci un mínim de tres anys que estan empadronades a Amposta, que siguin propietàries de l’habitatge habitual o titulars d’un contracte de lloguer o d’usdefruit de l’habitatge habitual, que percebin una pensió de qualsevol mena (jubilació, invalidesa, viduïtat, orfandat) o una prestació no contributiva (RAI, PIRMI, jubilació...), que no percebin cap ingrés provinent de rendiments de treball ni d’activitats econòmiques i que estiguin al corrent de les seves obligacions tributàries.
Pel que fa als ajuts en qüestió oscil·len entre els 100 i 140 euros en funció de la renda.
En cas de sol·licitar l’ajut a títol personal serà de:
• 140 euros per aquelles persones que tinguin ingressos inferiors o iguals 655,20 €.
• 120 euros pels qui percebin entre 655,20 € i 720,72 €.
• 100 euros per a aquelles que percebin entre 720,72 € i 851,76 €.
En cas que els sol·licitants siguin un matrimoni o dues persones que convisquin rebran:
• 140 euros aquells que perceben menys o igual a 1.310,40 €.
• 120 euros els que cobrin entre 1.310,40 i 1.441,44 €.
• 100 euros aquells que ingressin més de 1.441,44 € i menys de 1.703,52 €.
Quant a les famílies que percebin prestacions no contributives amb fills a càrrec, rebran 100 euros en cas de tenir un fill; 120 si en tenen dos i 140 si en tenen tres o més.
Com els altres anys, i amb l’objectiu de facilitar la tramitació, l’Oficina de Gestió Tributària ha preparat tota la documentació d’aquelles persones que ja han demanat l’ajut anteriorment i només caldrà que vagin, de 9 a 13 hores, als baixos de l’edifici administratiu (on està l’Oficina de Gestió Tributària – plaça de l’Ajuntament, n.6), amb el DNI per poder realitzar la tramitació. En cas de necessitar assessorament per a la tramitació, la regidora d’Atenció Ciutadana, Núria Pla, els acompanyarà durant tot el procés.
Les persones que sigui el primer cop que sol·liciten la prestació i vulguin assessorament i ajuda per a fer-ho, poden demanar cita prèvia a la regidora d’Atenció Ciutadana, Núria Pla, al 977 70 01 20.
Consulta les bases completes i la convocatòria a la web de l’Ajuntament.
AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies