• Webs Municipals  

Inici Vídeos LA CUINA MÉS BOGERIA AMB GERARD FABREGAT!: Oli de palma vs oli de gira-sol

LA CUINA MÉS BOGERIA AMB GERARD FABREGAT!: Oli de palma vs oli de gira-sol

publicat el 19/03/2025

LA CUINA MÉS BOGERIA AMB GERARD FABREGAT!: Oli de palma vs oli de gira-sol

🔥🍽️ LA CUINA MÉS BOGERIA AMB GERARD FABREGAT! 🍽️🔥 Avui a la secció més irreverent de cuina, Gerard Fabregat ens porta un còctel explosiu de debats i gastronomia!

🤯 Oli de palma vs oli de gira-sol: Sabem realment què estem consumint? Quan no posen "oli de palma" als ingredients... vol dir que és millor? O és només màrqueting enganyós?

🚨⚠️ 💥 Què és el temut E-407, també conegut com el perillós carragenat? Descobrim si és un simple additiu o si ens està amenaçant en silenci. 👨‍🍳 I per acabar… a cuinar! Avui preparem croquetes de pernil amb manteca de pernil! Sí, sí, perquè si fem croquetes, les fem com cal: amb tot el sabor i sense por al colesterol!

🐖💣 📻 No us perdeu aquest viatge entre la realitat i la bogeria gastronòmica!

#CuinaSenseFiltres #AmpostaRàdio #OliDePalma#GerardFabregat #CroquetesQueMaten #MenjarSenseEnganys

AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de les notíciesRSS de les notícies