publicat el 07/12/2025

Seguim des del nostre estand a la Fira de Mostres d’Amposta 2025, i avui ens endinsem de ple en una de les novetats més potents d’enguany: SudGastronomia.
Hem parlat amb Clara Tena i David de Dios, organitzadors d’aquest nou espai gastronòmic que vol donar veu, sabor i identitat pròpia a la cuina de les Terres de l’Ebre.
Ens han explicat:
🍽️ Tots els actes del dia dins la secció: showcookings, tastos, ponències i propostes culinàries de primer nivell.
🌾 El perquè de crear un espai dedicat exclusivament a la gastronomia del sud.
🔥 Com SudGastronomia vol convertir-se en un punt de trobada entre cuina, productors, creativitat i territori.
🎉 I què podem esperar de les pròximes jornades de la Mostra.
Un espai que neix amb força i que promet convertir-se en un referent anual.
Vols saber tot el que passarà avui?
Escolta l’entrevista completa al nostre YouTube!
#FiraDeMostres2025 #SudGastronomia #AmpostaRàdio #MostresAmposta #GastronomiaEbrenca #TerresDeLEbre #ProducteLocal #Showcooking #FiresCatalunya #Amposta2025 #CuinaKm0
"Tot el que passarà avui a SudGastronomia: entrevista amb Clara Tena i David de Dios"
AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies