Inici Notícies Amposta prepara una nova edició del festival Foodtrucks amb gastronomia, música i artesania
El parc dels Xiribecs tornarà a ser l’epicentre de les activitats, que es complementaran amb una fira de cervesa artesana i una exposició de vehicles i motos clàssics, el 26 i 27 d’abril
publicat el 15/04/2025
A banda de l’oferta gastronòmica i de begudes, també es podrà trobar la zona del Crafty Day, amb 16 parades d’artesania i productes de segona mà, i on enguany també hi participaran diferents associacions locals. Com ja és habitual, la programació també inclou una exhibició de vehicles clàssics i motos Harley, amb la col·laboració de l’associació Amics dels Clàssics, a més de música en directe amb els Recol·lectors de Vinils i el grup Equus.
Activitats per a tots els públics
Dissabte, l’activitat arrencarà amb diferents propostes familiars organitzades per Vera, que també sorprendrà grans i petits amb un globus aerostàtic a la tarda. Més cap al vespre, a les 20 h, es podrà gaudir del concert del grup local Equus.
Finalment, el diumenge, coincidint amb el Dia Internacional de la Dansa, es podran veure actuacions a càrrec de l’Escola de Dansa Jacqueline Biosca, Quick Dance i el Gimnàs Alfaro, a la zona de l’amfiteatre.
AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies