• Webs Municipals  

Inici Notícies Alt Grau de satisfacció dels Usuaris de l’Hospital Comarcal d’Amposta.

Alt Grau de satisfacció dels Usuaris de l’Hospital Comarcal d’Amposta.

La professionalitat del metges i personal sanitari és el més ben valorat El temps d’espera i la senyalització els punts dèbils del centre sanitari.

publicat el 16/11/2021

Alt Grau de satisfacció dels Usuaris de l’Hospital Comarcal d’Amposta.


Una enquesta realitzada recentment per l’empresa CERES
encarregada per el departament de comunicació de l’Hospital
Comarcal ha destacat l’alt grau de satisfacció dels usuari d’aquest
entre sanitari de la comarca del Montsià.
Una enquesta realitzada en un univers de 241 persones amb un grau
de fiabilitat del 95% i respon a la necessitat del hospital de conèixer
els punts forts i els punts de millora del centre hospitalari.
Segons l’enquesta en un barem del 1 al 10 ,la professionalitat del
personal sanitari ,metges i infermeres així com auxiliars són el més
valorats seguits de la neteja del centre. Tots puntuen per damunt del
9. Per contra les puntuacions més baixes tot i que superiors al 7 es
troben la senyalització del centre així com els temps d’espera tant a
urgències com en consultes externes. També la dificultat d’accedir a
informació mitjançant les línies telefòniques i la comoditat de les
sales d’espera.
L’estudi es va fer tant als serveis d’urgències en 37% com a
consultes externes en un 34% i hospitalització amb 29%, on els
persones entrevistades fluctuaven entre els 35 i els 75 anys d edat.
Tot que 4 de cada 10 usuaris del centre te més de 65 anys i la edat
mitjana dels entrevistats es situa en els 57 anys
Pel que fa al temps d’espera per ser atesos el 80 % dels pacient
asseguren que triguen entre 15 i 30 minuts a ser atesos a urgències
en triatge com també’per a consultes externes, essent sols el 8 %
el que assegura superar els 60 minuts d’espera pe a ser atesos.
L’enquesta de satisfacció dels usuaris de l’Hospital Comarcal
d’Amposta també destaca la necessitat de millorar els canals
d’informació als pacients , tant a les xarxes com als mitjans de
comunicació.

Des de la direcció del centre sanitari han endegat un pla de
comunicació interna i externa per a millorar aquests aspectes
comunicatius a l’hora que s’està treballant en un nou pla de
senyalització interior del centre i també en la millora de la pagina
web i intranet per agilitzar els processos de comunicació del centre i
aprofundir en la millora del servei als usuaris de l’Hospital

AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de les notíciesRSS de les notícies