Inici Notícies L’Ajuntament presenta el projecte de reforma dels lavabos exteriors de l’escola Miquel Granell
El projecte s’ha consensuat amb la direcció del centre i la junta de l’AFA
publicat el 09/07/2024
L’Ajuntament d’Amposta ha presentat a la direcció i l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola Miquel Granell el projecte de reforma dels lavabos exteriors del centre, aquesta setmana. Una actuació que donarà resposta a la necessitat històrica de renovar les instal·lacions, que daten de la posada en funcionament de l’escola, fa més de 30 anys. El projecte s’ha consensuat amb la direcció del centre i la junta de l’AFA.
Paral·lelament, fa uns mesos es va pintar el menjador del centre per tindre unes millors instal·lacions a l’espai migdia per als xiquets i xiquetes de l’escola.
La reforma dels lavabos exteriors de l’escola Miquel Granell és la mesura 72 del Pla d’Acció Municipal (PAM). Podeu consultar-lo aquí: https://www.amposta.cat/ca/n2/ajuntament/pla-accio-municipal
AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies