• Webs Municipals  

Inici Notícies L’Ajuntament destina prop de 140.000 euros a 10 entitats socials del municipi

L’Ajuntament destina prop de 140.000 euros a 10 entitats socials del municipi

L’Ajuntament renova els convenis de col•laboració amb aquestes entitats

publicat el 01/04/2025

L’Ajuntament destina prop de 140.000 euros a 10 entitats socials del municipi

L’Ajuntament d’Amposta ha renovat aquest mes de març els convenis anuals amb les entitats socials de la ciutat. Dijous 27 de març l’alcalde, Adam Tomàs, i la regidora de Drets Socials i Ciutadania, Núria Ferré, van presidir l’acte de signatura d’aquests acords amb deu entitats socials. En total, el consistori ha destinat prop de 140.000 euros, distribuïts en funció de l’activitat de cada entitat.

Durant l’acte de signatura, l’alcalde va reiterar l’agraïment a cadascuna de les entitats per la tasca d’atenció social que duen a terme atenent a diferents col•lectius de la ciutat. L’alcalde també va refermar el compromís de l’administració local d’estar al costat d’aquestes entitats.

Les entitats que han signat el conveni són les següents:

Creu Roja
Càritas
Siloé
Apasa
FUSSMONT
Associació catalana d’afectades i afectats de fibromiàlgia – ACAF
Associació de familiars de malalts d’Alzheimer – AFAM
Associació de jubilats i pensionistes Ruiz Salgado
Associació de Dones de casa
Associació de Malalts Mentals de les Terres de l’Ebre


AMPOSTA RÀDIO (Ajuntament d´Amposta) · Carrer Palau i Quer (caselles Mercat) · 43870 AMPOSTA · 977 70 21 44 · | radio@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de les notíciesRSS de les notícies